Vanilla Honey Dew


Awak sukakan vanilla icecream? Apa? Tidak suka?

Tapi. saya suka.

Saya suka dia secara banyak banyak banyak tak boleh kawal. Tahu?

Jadi. Sedaya upaya bila dekat mana pun ada ais krim yang ada nama vanilla. Saya rasa tak boleh tinggal. HAHA.

Mari. Saya tunjukkan sesuatu yang mudah.

.....


Vanilla Honey Dew





Bahan-bahan:

Susu cair

Ais Krim Vanilla

Lemon Sunquick – 3 sudu

Coklat- cairkan

Honey Dew – potong dadu

Grape – kalo sukalah. Okay?

......

Potong tembikai susu secara dadu. Gaulkan dia dengan susu cair. Skopkan tiga skop ais krim vanilla. Lemon Sunquick yang tiga sudu tadi awak curahkan atas ais krim dan honey dew. Taburkan grape.

Dan. Jika suka tuangkan coklat masakan diatasnya. Jika sukalah.

Dan. Boleh menikmati. Saya reka saja. HAHAHA.


Janji sodap!

silasukalesungbatudisini
 

Copyright © 2009 ia adalah tentang senduk dan dapur Designed by csstemplatesmarket

Thanks to Blogger Templates | Converted to Blogger by BloggerThemes.Net