Cekodok Roti Pisang

Selamat malam.

Resepi lama sudah bertimbun tersimpan dalam kamera saya. Tidak saya publish kan sebab saya tidak cukup kaki dan tangan buat masa sekarang. Tangan kena buat banyak kerja lain.

Maka. hari ini saya ada tangan lebih. Boleh la saya update sesuatu. AHHAHA. Ye dak?

Resepi lama bersarapan pagi dengan ini: tadaa~

.....

Cekodok Roti Pisang.




Apa yang anda perlukan ialah:

Bahan-bahan

Pisang

Roti


Tak payah garam.

Tak payah gula.

Air pun tak payah.

......

Racikkan atau koyakkan roti macam di bawah.

Dan lenyekkan pisang seperti di bawah. [gaya macam kita nak nuat cekodok lah]

Panaskan minyak.


Goreng kan dia! Yeehaa.

Kemudian.

Siap.

Mudah.

Dan ringkas.

Dipersilakan makan!

silasukalesungbatudisini
 

Copyright © 2009 ia adalah tentang senduk dan dapur Designed by csstemplatesmarket

Thanks to Blogger Templates | Converted to Blogger by BloggerThemes.Net